FORD

FORD C-MAX 1.6  

Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Cantitate de schimb 4,10 litru
Cu reumplare 4,50 litru
Specificare ulei de motor   WSS-M2C913-B
Cutie de viteze manuală
Cutie de viteze IB5 2,30 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală   WSD-M2C200-C
Specificare ulei servodirecţie
Variantă 1 WSA-M2C195-A
Variantă 2 WSS-M2C204-A2
Lichide de răcire
cu instalaţie de climatizare 5,81 litru
fără instalaţie de climatizare 5,51 litru
Specificare lichid de răcire
WSS-M97B44-D
Lichide de frâna la schimbare   1,20 litru
Specificare lichid de frână   Super DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare   585 – 615 Grame
Specificaţie agent de răcire   R134a
Ulei instalaţie de climatizare   200 cm³
Specificaţie ulei de răcire   WSH-M1C231-B

CRS Arbore cotit
A Generator
WP Pompă agent de răcire
PS Servodirecţie
AC Compresor de climatizare.

Demontare:

Demontaţi roata din faţă, dreapta.
Îndepărtaţi protecţia antistropire a curelei de transmisie.
Demontaţi garnitura contraaripii faţă, dreapta.
Tăiaţi cureaua de transmisie a compresorului de climatizare cu un cuţit adecvat şi îndepărtaţi.
Separaţi şi îndepărtaţi cureaua de transmisie cu un cuţit.

Montare:

Aplicaţi cureaua de transmisie. (2)
Introduceţi unealta de ghidaj. (1)
La montarea uneltei de ghidaj fiţi atenţi ca mijlocul uneltei să se găsească în poziţia ora 12.
(vezi figura2)

Cuplaţi în viteza 1. sau în poziţia de parcare.
Montaţi unealta de montaj a curelei de transmisie. (1)
Eclisa de reţinere a uneltei de montaj a curelei de transmisie trebuie să se blocheze pe roata de transmisie a pompei lichidului de răcire.
Montaţi cureaua de transmisie pe unealta de montaj şi pe roata de transmisie a generatorului. (2)
Tensionaţi cureaua de transmisie prin rotirea uneltei de montaj. (1)
Rotiţi în continuare unealta de montaj cu o unealtă adecvată până când cureaua de transmisie este montată complet. (în sensul indicat de săgeată)
(vezi figura3)

Îndepărtaţi unealta de montaj a curelei de transmisie.
Aduceţi transmisia în poziţie neutră.

Rotiţi arborele curbat cu 90° în aşa fel încât unealta de ghidare să se găsească în poziţia ora 3.
Îndepărtaţi unealta de ghidare.

Efectuaţi două rotaţii complete ale motorului în sensul său de rotaţie.
Controlaţi poziţia curelei de transmisie.
Dacă poziţia este incorectă, rotiţi încă o dată complet cureaua de transmisie a motorului.

Curea dinţată – interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 10 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a scutului exterior. ( Important! A se documenta verificarea efectuată în registrul de service. )
la fiecare 2 ani, apoi anual din al 6.-lea an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 20.000 km / 1 ani   (dacă este disponibil)
Instalaţie de climatizare – mod de verificare
la fiecare 3 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 160.000 km / 8 ani

 

 

 

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 17 urmăritori

RSS Abonare

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.
%d blogeri au apreciat asta: