PRIN CE SE DIFERENTIAZA DUNLOP ?

PRIN CE SE DIFERENTIAZA DUNLOP ?

Profil asimetric al benzii de rulare

– Profilul asimetric al benzii de rulare oferă rezistenţă îmbunătăţită la acvaplanare.
– Nervura centrală continuă sporeşte stabilitatea şi precizia. Dispunerea asimetrică a canelurilor îmbunătăţeşte aderenţa pe suprafeţe ude şi uscate.
– Cu performanţe îmbunătăţite atât în linie dreaptă cât şi în curbe, vă veţi bucura de plăcerea de a conduce.

Dunlop

Dunlop


Sistem Multi-lamele

– Condiţiile de şofat pe timp de iarnă pot varia foarte mult, fie şi la un singur drum. De la rece şi uscat la zăpadă sau lapoviţă, aceste condiţii solicită foarte mult anvelopa.
– Combinarea tuturor acestor caracteristici într-un singur produs reprezintă o provocare. Sistemul multi-lamelă de la Dunlop face faţă acestei provocări, cu diferite tipuri de lamele pentru condiţiile schimbătoare ale carosabilului de pe timp de iarnă.

Profil mai plat al benzii de rulare

– Noua generaţie de anvelope Dunlop prezintă un profil plat la benzii de rulare cu o circumferinţă de rulare mai mare cu 4-8%, în funcţie de dimensiunea şi tipul anvelopei. Un profil mai plat cu o circumferinţă mai mare de rulare oferă mai multă stabilitate şi un răspuns mai bun al drumului, permiţând anvelopelor să reacţioneze rapid şi precis.
– Stabilitatea sporită şi precizia direcţiei combat uzura talonului şi bazei şi asigură stabilitate excelentă la virare şi precizie, aderenţă superioară pe uscat.

Profil Multi Radius pentru banda de rulare

– Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, fapt pentru care sunt mai precise. De aceea, putem garanta o distribuţie foarte eficientă a presiunii în pata de contact cu şoseaua. Efectul este o tranziţie mai lină de la linie dreaptă la curbă, conducând la reacţii mai precise şi progresive.
– Efectul clar este un control semnificativ mai bun asupra evoluţiei amprentei în orice condiţii de rulare. De asemenea, MRT oferă o manevrabilitate uimitoare pe carosabil uscat ŞI umed şi mai mult control la virare.

Raport gol-plin variabil

– Modelul asimetric al benzii de rulare cu raport variabil gol-plin oferă rezistenţă îmbunătăţită la acvaplanare. Blocul masiv al umărului exterior furnizează dispersie rapidă şi fără turbulenţe a apei, rezultatul fiind o uimitoare stabilitate la viraje.
– Contact mai mare cu şoseaua, stabilitate sporită la virare, rezistenţă crescută la acvaplanare, aderenţă îmbunătăţită şi precizie a direcţiei în curbe…

Nanoparticule

– Compus al benzii de rulare cu nanoparticule din negru de fum specific materialului compozit al anvelopelor de curse. Acest compus optimizat cu răşini şi polimeri a demonstrat o aderenţă excelentă a anvelopelor de curse pe carosabile uscate şi umede.
– Aderenţă superioară, frânare precisă. aderenţă îmbunătăţită pe carosabil uscat şi umed, frânare îmbunătăţită pe carosabil uscat şi umed, uzură redusă, aderenţă îmbunătăţită pe carosabil uscat şi umed şi mai bună transmitere a forţelor.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 17 urmăritori

RSS Abonare

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.
%d blogeri au apreciat asta: